newmind

مشاوره روانشناسی ذهن نو

newmind

مشاوره روانشناسی ذهن نو

  • ۰
  • ۰

وابسته کردن مرد به خود تقریبا خواست همه زنان برای تسخیر قلب همسرشان است. مردان در مقایسه با زنان چندان دنیای پیچیده‌ای ندارند و برخلاف آنچه که تصور می‌شود تسخیر قلب شان سخت نخواهد بود. فقط کافی است خودتان باشید و عاقلانه رفتار کنید. ظاهبر و زیبایی فیزیکی برای ابتدای آشنایی می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما پس از گذشت زمان اثر خودش را از دست می‌دهد و آنچه که اهمیت بسزایی پیدا می‌کند چگونگی عملکرد و واکنش‌های شما هستند. با این حال هر رابطه‌ای ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد. پس نمی‌توان به طور کلی روشی برای به دست وابسته کردن مردان ارائه داد. در ادامه برخی از راهکارهایی که به طور معمول مشترک هستند ذکر شده است. برای دریافت راهنمایی دقیق می‌توانید مشاوره رابطه دختر و پسر دریافت نمایید.

فهرست مطالب

 

  • راه های وابسته کردن مرد به خود
    • برای وابسته کردن مرد به خود بلند پرواز باشید
    • به ظاهر خود توجه داشته باشید
    • برای خود وقت بگذارید | وابسته کردن مرد به خود
    • اطلاعات خود را به روز کنید
    • شیطنت های زنانه را در رفتار خود حفظ کنید
    • حضور در اجتماعات در کنار همسر
    • برای وابسته کردن مرد به خود ابراز احساسات کنید
    • اصول اخلاقی را حفظ کنید | وابسته کردن مرد به خود
  • سوال هایی که باید در مورد وابسته کردن مرد به خود بپرسید
  • اصول ضروری برای وابسته کردن مرد به خود
    • سخن پایانی

برای دریافت مشاوره در زمینه وابسته کردن مرد به خود می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

راه های وابسته کردن مرد به خود

قبل از هر چیز باید وابستگی را برای خود تعریف کنید. مسلما شما دل‌تان نمی‌خواهد همسرتان آنقدر به شما وابسته باشد که برای رفتن به سر کار هم به شما برای حاضر شدن احتیاج داشته باشد! بنابراین نیازی نیست که مانند یک مادر یا دستیار با او رفتار کنید. برای وابسته کردن مردان به روش های زیر توجه کنید.

برای وابسته کردن مرد به خود بلند پرواز باشید

زندگی هدفدار و هیجان انگیز برای همه مردان لذت بخش خواهد بود. اگر شما جزء آن دسته از خانم‌هایی هستید که می‌خواهید تحت حمایت همسر قرار بگیرید و از آرزوهای خود دست بکشید، قطعا باعث دلزدگی او خواهید شد. مردان دوست دارند همسرانی موفق و اهل پیشرفت داشته باشند. بلند پرواز بودن و برنامه ریزی برای پیشرفت در زندگی شما را در نگاه همسرتان خواستنی‌تر می‌کند.

مثال: همیشه شجاعت و جسارت زنان برای مردان جذاب است. یکی از کارهایی که می‌توانید در این زمینه انجام دهید انجام کارهای خطرناک است. برای مثال تجربه کردن بازی های هیجانی.

به ظاهر خود توجه داشته باشید

همانطور که شما دوست ندارید همسرتان شلخته و ژولیده به نظر برسد. به همان میزان و حتی با درصد بیشتری مردان نیز دوست ندارند؛ با همسری روبه رو شود که به ظاهرش نرسیده و لباس‌های نامرتب پوشیده است. بهتر است همیشه مانند روز اول آشنایی ظاهر زیبای خود را حفظ نمایید. از عطری که مورد پسند اوست استفاده کنید و در انتخاب پوشش نظر او را بپرسید و اگر در نوع پوشش تفاهم نداشتید حتما در مورد آن و نقطه نظرتان صحبت کنید. برای پاسخ به سوال چگونه یک پسر را عاشق کنیم کلیک کنید.

مثال: یکی موضوعاتی که در زمینه وابسته کردن مرد به خود باید به آن توجه داشته باشید این است که به جزئیات توجه کرده و حتی در این مورد از او نظر بپرسید. هربار لباسی تازه پوشیده و یا در صورتی که این امکان را ندارید؛ از لباس های قدیمی استفاده کرده و خلاقیت به خرج دهید.

برای خود وقت بگذارید | وابسته کردن مرد به خود

سپری کردن روزهای زندگی به شکل تکراری و اینکه صرفا خودتان را وقف خانه و فرزندان کنید باعث می‌شود از لحاظ روحی کمی بی حوصله و افسرده به نظر برسید، بهتر است برای خودتان وقت بگذارید. در کلاس‌های ورزشی و هنری شرکت کنید، گاهی به آرایشگاه بروید و ظاهرتان را تغییر دهید.

مثال: زمانی که مرد ببیند که شما به خودتان اهمیت داده و برای خودتان وقت می‌گذارید؛ او نیز اینکار را برای شما می‌کند. برای مثال یک روز را به خود اختصاص داده و هرکاری که دوست دارید؛ انجام دهید.

اطلاعات خود را به روز کنید

یکی از راهکار های کاربردی برای وابسته کردن مرد به خود توجه کردن به این نکته است که مردان از زنانی خوششان می‌آید که بتوانند با آن‌ها در مورد مسائل روز بحث کنند و کم نیاورند. به روز بودن اطلاعات شما باعث می شود در زمان صحبت و گفتگو با همسرتان حرفی برای گفتن داشته باشید و مانند زنان بی سواد جلوه نکنید.  یک زن باهوش با اطلاعات عمومی و علمی، برای یک مرد جذاب‌تر است. در کل نیز درباره خصوصیات مشترک مردان نیز مطالعه داشته باشید. می‌توانید مقاله تفاوت زن و مرد را نیز بخوانید.

مثال: مطالعه، گوش کردن به پادکست های مختلف، جستجو در شبکه های مجازی و… همگی در این زمینه کمک کننده هستند و می‌توانید به وسیله این روش ها خود را به روز نگه دارید.

شیطنت های زنانه را در رفتار خود حفظ کنید

یک دختر بازیگوش براحتی می‌تواند نظر همسر خود را جلب کند، زیرا فضای خانه را پر از شور و شادی می‌نماید و سبب می‌شود مرد لحظات مهیج و لذت بخشی را در کنارش سپری کند. پس با شوخی و شیطنت‌های زیرکانه زنانه فضایی جذاب و دل انگیز در رابطه فراهم کنید.

مثال: سعی کنید در هر شرایطی روحیه خود را حفظ کرده و مدام غر نزنید. زمانی که به طور مرتب شوخی کنید و غیرقابل پیش بینی به نظر برسید؛ مرد بیشتر علاقه خواهد داشت تا شما را کشف کرده و با شما وقت بگذراند.

حضور در اجتماعات در کنار همسر

حضور زن در کنار مرد وقتی که در جمع‌های دوستانه و حتی شغلی دعوت شده باعث قوت قلب او خواهد شد. گفتن جملات مثبت درباره همسر در جمع سبب می‌شود اعتماد به نفس او تا حد زیادی افزایش پیدا کند و وابستگی‌اش به شما چندین برابر شود.

مثال: برای مثال اگر او به طور ناگهانی به یک میهمانی دعوت شده و شما را باخبر می‌کند؛ به جای مخالفت کردن و یا غر زدن در این مورد که چرا دیر به شما گفته است؛ از این موضوع استقبال کرده و با او در این میهمانی حاضر شوید. این موضوع حس خوبی در مرد ایجاد خواهد کرد.

برای وابسته کردن مرد به خود ابراز احساسات کنید

هیچگاه از بیان احساسات قلبی خود به همسرتان خجالت نکشید و صادقانه به او بگویید که چقدر برای شما مهم است و او را تا چه اندازه دوست دارید. وقتی مرد خسته و بی حوصله است. جملات رمانتیک و احساسی حال او را خوب کنید. به این ترتیب به او نشان می‌دهید که چقدر برایش احترام قائل هستید و دوست ندارید او را در حالت ناخوشی ببیند.

مثال: مردان با اینکه اصلا احساسی به نظر نمی‌رسند؛ اما دوست دارند که به آنها محبت شده و احساسات شما را بشنوند. از این رو به مناسبت های مختلف به او ابراز علاقه کرده و اجازه ندهید که او از شما گدایی محبت کند.

اصول اخلاقی را حفظ کنید | وابسته کردن مرد به خود

هیچ مردی آنقدر اهمیت ندارد که شما بخاطرش اصول اخلاقی خود را زیر پا بگذارید. در صورتی که برخلاف اعتقادات خود عمل کنید، نه تنها از چشم خود بلکه از چشم همسرتان نیز می افتید. اگر در ابتدای آشنایی هستید بر اصول اخلاقی خود پایبند بمانید. مسلما کسی که از شما می‌خواهد خطوط قرمزتان را رد کنید نمی‌تواند شریک و همراه مناسبی برای شما نیز باشد.

برای آشنایی با روش های شناخت مردان کلیک کنید. در نهایت قبل از آن که بخواهید مردی را شیفته و دلبسته کنید، بهتر است اول خودتان را بشناسید تا معیارهای واقعی و متناسب با شخصیت خودتان برای انتخاب همسر مشخص کنید. در این مسیر روانشناسان با ارزیابی جوانب مختلف شخصیتی و نیازهای روانی‌تان به شما برای دستیابی به زندگی ایده‌آل کمک خواهند کرد.

مثال: یکی از مراجعینی که مدتی قبل به کلینیک مراجعه کرده بود می‌گفت که برای وابسته کردن مرد به خود ، بعد از امتحان کردن روش های مختلف به این نتیجه می‌رسد که باید حسادت را در او برانگیزد. اما اینکار را با روش درستی انجام نمی‌دهد و تصمیم می‌گیرد که در یک میهمانی با مردان دیگر بیشتر معاشرت کند. این موضوع باعث می‌شود که به طور کلی رابطه خراب شده و اعتماد مرد نسبت به زن از بین برود.

سوال هایی که باید در مورد وابسته کردن مرد به خود بپرسید

قبل از انجام اقداماتی در زمینه وابسته کردن مرد به خود ، بهتر است سوالاتی را در این زمینه از خود بپرسید. این سوالات باعث می‌شوند تا بیشتر فکر کرده و تصمیمات درست تری بگیرید.

  • آیا تنها به دنبال توجه همسرم هستیم و یا می‌خواهم که به او عشق بورزم؟
  • می‌خواهم همسرم به من وابسته شود تا دیگر خیانت نکند؟
  • به دنبال بیشتر شدن محبت فیزیکی در همسرم می‌گردم؟
  • دلم می‌خواهد دلیل حال خوب همسرم باشم؟
  • آیا به دنبال کنترل کردن همسرم هستم؟

اصول ضروری برای وابسته کردن مرد به خود

در مورد وابسته کردن مرد به خود ، علاوه بر راهکارهایی که وجود دارد؛ اصولی نیز هست که با توجه کردن و بهره گیری از آنها می‌توانید در این مورد بهتر عمل کنید. در این قسمت به ذکر برخی از این اصول خواهیم پرداخت.

🔸صحبت کردن با اعتماد به نفس و غر نزدن

🔸تخریب نکردن خود

🔸یادگیری دلبری کردن برای همسر

🔸فکر کردن و ابراز کردن به صورت روشن و واضح

🔸همدلی کردن با همسر

🔸فحش ندادن و صحبت کردن به صورت مودبانه

سخن پایانی

با اینکه همه زنان به دنبال وابسته کردن مرد به خود هستند؛ اما روش درست اینکار را ندانسته؛ و در واقع تلاش های آنان به صورت معکوس عمل می‌کند. حتی گاهی استفاده از این روش ها منجر به پایان یافتن رابطه خواهد شد. از این رو بهتر است زنان قبل از انجام هرکاری به خوبی در این مورد فکر کرده و هدف از انجام اینکار را برای خود مشخص نمایند. از طرفی علاوه بر استفاده از روش های بالا حتما از یک روانشناس کمک بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه وابسته کردن مرد به خود می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

منبع: وابسته کردن مرد به خود

  • ۰۳/۰۶/۱۷
  • newmiind newmiind

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی