newmind

مشاوره روانشناسی ذهن نو

newmind

مشاوره روانشناسی ذهن نو

  • ۰
  • ۰

جملات عاشقانه که زنان را دیوانه می‌کند بسیار زیاد هستند. البته به طور کلی باید با احتیاط با خانم ها صحبت کرد. چرا که کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند به طور کلی آنها را سرد کرده و کاری کند که دیگر شنیدن جملات محبت آمیز از طرف شما برایش اهمیت نداشته باشد. البته که برای ارتباط با یک خانم تنها نباید از جملات عاشقانه و یا قربون صدقه افراطی استفاده کنید. خانم ها گاهی تنها نیاز به شنیده شدن دارند. با احتیاط جملات خود را انتخاب کرده و سعی کنید تا حد امکان هوشمندانه عمل کنید. یک روانشناس می‌تواند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کند. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک نمایید.

فهرست مطالب

 

  • جملات عاشقانه ای که زنان دوست دارند
    •  ” تو فقط مال منی “
    • ” ازت با تمام وجودم ممنونم “
    • ” اجازه بده من برات انجامش بدم “
    • ” نظرتو برام مهمه “
    • ” حق کاملا با توعه “
    • ” تو بسیار زیبایی و اصلا چاق نیستی”
    • ” بهم بگو روزت چطور گذشت “
    • ” این موضوع رو در مورد تو خیلی دوست دارم “
    • ” برای خودمون برنامه ریزی کردم “
    • ” تو خیلی زیبایی. اینو میدونستی؟ “
    • ” عمیقا دوست دارم عزیزم “
  • جملاتی که زنان دوست دارند در مورد ظاهرشان بشنوند
  • جملاتی که در مورد باورها و عقاید زنان برایشان جذاب است
  • حرف های مورد علاقه زنان در مورد شخصیت شان
  • جملات مورد علاقه زنان در مورد دوستان و خانواده
  • نحوه استفاده از جملات عاشقانه که زنان را دیوانه می‌کند
    • سخن پایانی

برای دریافت مشاوره در زمینه جملات عاشقانه ای که زنان را دیوانه می‌کند می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره خیانت با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

جملات عاشقانه ای که زنان دوست دارند

 

به طور کلی شخصی سازی جملات عاشقانه ای که زنان دوست دارند بهترین روش بوده و برای اینکار باید به جزئیات همسر و یا پارتنر خود توجه نمایید. اما برخی از جملات هستند که بر روی تمام زنان تاثیر دارند. در این قسمت قصد داریم تا در مورد برخی از آنها و تاثیری که بر زنان دارند؛ بیشتر توضیح دهیم. برای آشنایی بیشتر با مفهوم روانشناسی زنان کلیک کنید.

 ” تو فقط مال منی “

هیچگاه فراموش نکنید که زنان این حس تعلق به فرد دیگر را دوست دارند. از این رو می‌توانید این موضوع را با روش‌ها مختلف و حتی به زبان آوردن جملاتی مثل: تو فقط مال منی، نشان دهید.

” ازت با تمام وجودم ممنونم “

باید از زنان حتی به خاطر اقدامات کوچک شان نیز قدردانی کنید. شنیدن جملاتی مثل از تو سپاسگذارم و قدردانی می‌کنم برای آنها بسیار لذتبخش بوده و باعث ایجاد انگیزه بیشتری در آنان برای تکرار آن کار می‌شود.

” اجازه بده من برات انجامش بدم “

زمانی که برای انجام کاری به زنان پیشنهاد می‌دهید؛ که آن را به عهده شما بسپارند؛ هم برایشان جذاب خواهد بود و هم احساس آرامش و اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند. در واقع این شاید تنها یک جمله ساده باشد؛ اما استرس و اضطراب آنها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

” نظرتو برام مهمه “

زنان تمایل دارند تا نظرات شان جدی گرفته شود و یا این حس را دریافت کنند که طرف مقابل برایشان ارزش قائل است. حتی گاهی نیازی نیست که طبق نظر آنها عمل کنید؛ اما همین که این جمله را به آنها بگویید، کافی است و حس خوبی در آنها ایجاد می‌کند.

” حق کاملا با توعه “

فراموش نکنید که هیچ چیز برای یک زن جذاب تر از این نیست که حق به او داده شده و اینگونه بحث میان شما خاتمه یابد. البته که لحن شما هنگام بیان کردن این جمله بسیار مهم است. برخی از افراد به اجبار این جمله را بیان کرده و تنها می‌خواهند طرف مقابل خود را ساکت کنند. اما باید به شکلی این جمله را بیان کنید که انگار از صمیم قلب باور دارید که طرف مقابل شما حرف درست را می‌زند. برای آشنایی بیشتر با انواع نکات همسرداری کلیک نمایید.

” تو بسیار زیبایی و اصلا چاق نیستی”

همه زنان در مورد وضع ظاهری خود حساس هستند. از این رو باید در حین صحبت کردن در این مورد بسیار دقت کنید. به صورت مداوم به او یادآوری کنید که از هر نظر زیباست و اصلا نیازی به تلاش کردن برای لاغرتر شدن و یا حتی چاق شدن وجود ندارد.

” بهم بگو روزت چطور گذشت “

یکی دیگر از کارهای مورد علاقه زنان این است که در مورد روزشان با همسر یا شریک عاطفی شان صحبت کنند. این موقعیت را در اختیار آنان قرار دهید.

” این موضوع رو در مورد تو خیلی دوست دارم “

همانطور که گفتیم زنان از شخصی سازی لذت می‌برند. پس باید به طور مشخص به یک موضوع در مورد آنها اشاره کرده و بگویید: که این را در مورد تو خیلی دوست دارم.

” برای خودمون برنامه ریزی کردم “

برای زنان اهمیت دارد که شما برای مناسبت های خاص و یا حتی یک قرار ساده هم برنامه ریزی داشته و فکر کنید. بسیاری از مردان در این مورد بی تفاوت هستند و این برای زنان آزار دهنده است.

” تو خیلی زیبایی. اینو میدونستی؟ “

این یکی از محبوب ترین جملاتی است که زنان دوست دارند بشنوند. به همین دلیل بهتر است که گاهی حتی زمانی که زن آرایش ندارد و یا لباس خاصی نپوشیده است؛ این جمله را به او بگویید.

” عمیقا دوست دارم عزیزم “

زنان باید این موضوع را احساس کنند که ابراز علاقه شما سطحی و یا برای از سرباز کردن نبوده و این احساس واقعی شماست. به همین دلیل در بیان کردن آنها از قیدهای مختلفی استفاده کنید. برای اطلاع از انواع نیازهای اساسی زنان کلیک نمایید.

جملاتی که زنان دوست دارند در مورد ظاهرشان بشنوند

در مورد ظاهر زنان می‌توانید از این جملات استفاده کنید.

من خندیدن و لبخند زدنت را دوست دارم

عاشق طرز نگاه کردنت هستم

اصلا چاق نیستی

این لباس بهت میاد

عالی به نظر میرسی

وقتی خوابی دوست دارم نگات کنم

حتی بدون آرایش هم زیبایی

جملاتی که در مورد باورها و عقاید زنان برایشان جذاب است

اگر می‌خواهید خود را برای شنیدن افکار و عقاید زنان مشتاق نشان دهید؛ از این جملات استفاده کنید.

🔽نظرت رو بهم بگو

🔽روزت چطور گذشت؟

🔽به خاطر اتفاقی که برات افتاد متاسفم؛ بیشتر بهم بگو

🔽تو می‌تونی ذهنم رو بخونی

🔽من برای تو اینجا هستم

🔽تو واقعا حس خوبی بهم میدی

🔽جملاتی که زنان را دیوانه می‌کند در مورد انجام کارهای سخت

🔽در شرایطی که زنان در حال انجام یک کار سخت هستند؛ از چنین جملاتی استفاده کنید.

🔽بیا بریم خرید کن.

🔽چطور میتونم کمکت کنم؟

🔽اجازه بده من برات انجامش بدم

🔽میتونی روی من حساب کنی

🔽آشپزی، امروز با من

🔽من اینکارو انجام میدم؛ تو فقط استراحت کن

حرف های مورد علاقه زنان در مورد شخصیت شان

اگر می‌خواهید در مورد شخصیت یک از جملات عاشقانه استفاده کنید؛ این جملات معجزه می‌کنند.

من نمی‌خواهم چیزی را در تو تغییر دهم

تو خیلی صادقی.

تو یک زن با اعتماد به نفس و قدرتمند هستی

من هوش تو را تحسین می‌کنم

تو عزم و اراده خیلی زیادی داری

تو دوست خوبی برای من محسوب میشی

جملات مورد علاقه زنان در مورد دوستان و خانواده

در مورد دوستان و خانواده ، چنین صحبت کنید.

✨دوست دارم دوستانم را ملاقات کنی

✨دوستانم از تو تعریف می‌کنند

✨دوستان تو آدم های خوبی هستند

✨خانواده ام را مرا برای ازدواج با تو تشویق می‌کنند

نحوه استفاده از جملات عاشقانه که زنان را دیوانه می‌کند

 

این نکته را فراموش نکنید که استفاده از جملات عاشقانه ای که زنان را دیوانه می‌کند ؛ به تنهایی کافی نیست. در کنار این روش باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید. استفاده از این نکات به شما کمک می‌کند تا حرف هایی که می‌زنید؛ تاثیرگذارتر باشند.

  • سلام کردن به آنها با احترام
  • به آنها کمک کنید اما فشار نیاورید
  • قصد شما برای بیان کردن این جملات نباید سواستفاده از خانم باشد
  • از گفتن حرف های تکراری پرهیز کنید
  • از یک روانشناس نیز در این مورد کمک بگیرید

سخن پایانی

زنان به طور ذاتی نیاز به محبت و توجه بیشتری نسبت به مردان دارند و این موضوع برایشان اهمیت دارد که همسر یا شریک عاطفی شان تا چد حد اینکار را برایشان انجام می‌دهد. از این رو حتما به این موضوع توجه داشته و سعی کنید آن را به شکل های مختلف انجام دهید. حتی از یک روانشناس نیز در این زمینه کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جملات عاشقانه ای که زنان را دیوانه می‌کند می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره خیانت با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

برای دلتنگ کردن همسرم از جملاتی استفاده کنم؟

بهتر است زمانی که چند روزی از همسرتان دور هستید؛ ابراز احساسات به صورت کلامی را فراموش نکرده و از جملاتی مثل دلم برات تنگ شده و یا خیلی دوست دارم، کاش اینجا بودی، دوست دارم زودتر ببینمت و… استفاده کنید.

جملاتی که زنان عاشق شنیدنش هستند؛ کدام اند؟

جملاتی مثل، توفقط مال منی، ازت ممنونم، عمیقا دوستت دارم، بذار من انجامش بدم، نظر تو چیه و… جمله هایی هستند که زنان عاشق شنیدن آنها هستند.

 

منبع: جملات عاشقانه

  • ۰۳/۰۶/۲۹
  • newmiind newmiind

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی